Švedai iš Vi Vilagare pratestavo aštuonias vasarines padangas, tuo pačiu metu palygindami savo testų rezultatus su naujų ženklinimo sistemų padangų vertinimais.
Pratestuotų padangų sąrašas: Bridgestone Turanza T001, Continental ContiPremiumContact 5, Dunlop Sport BluResponse, Goodyear EfficientGrip Performance, Michelin Energy Saver+, Nokian Hakka Blue, Pirelli Cinturato P7, Vredestein Sportrac 5, Yokohama BluEarth AE-01.
Savo testą Vi Bilagare atliko Uvalde poligone, Teksase. Visi testai buvo atliekami 20-25°С temperatūroje eksploatuojant VW Golf GTI VI, Audi A3 ir Audi A4 markių automobilius. Visos sistemos, tokios kaip ABS ir ESP, liko įjungtos.
TESTŲ REZULTATAI:
Valdomumas ant šlapio paviršiaus
Ekspertai pažymėjo, jog tokio minimalaus skirtumo Vi Bilagare padangų testų rezultatuose dar niekada nebuvo, kalbant apie pirmųjų šešių padangų rodiklius skirtumas buvo tik 1,9%.
Stabdymas ant šlapio paviršiaus
Efektyviausiai automobiliai sustojo su Continental, Goodyear, Nokian ir Pirelli padangomis. Dunlop ir Vredestein padangų stabdymo kelias keletą metrų ilgesnis.
Atsparumas akvaplanavimui
Continental ir Pirelli gali išlaikyti patį didžiausią greitį ant šlapio paviršiaus.
Valdomumas ant sauso paviršiaus
Geriausios padangos vėl parodė praktiškai vienodą rato laiką, ir pirmųjų septynių padangų rezultatai išsidėstė vienoje sekundėje. Visos šios padangos užtikrina gerą valdomumą ir manevringumą, tačiau ekspertai pažymėjo, jog tarp jų egzistuoja akivaizdūs skirtumai reaguojant į vairo pasukimus, informatyvumą ir t.t.
Kuro sąnaudos
Pilotas važiavo didelėje ovalioje trasoje pastoviu (90 km/h) greičiu, o kuro sąnaudos buvo tiesiogiai matuojamos naudojant kuro sąnaudų matuoklį. Vi Bilagare pažymėjo, jog net gi nedidelis vėjas galėjo paveikti rezultatus, tačiau tokie bandymai suteikia bendrą įspūdį, kokios padangos pačios ekonomiškiausios.
Stabdymas ant sauso paviršiaus
Geriausios padangos ant sauso paviršiaus stabdo praktiškai vienodai, o pirmomis tapo Dunlop. Goodyear, Michelin, Continental, Vredestein, Pirelli ir Nokian - jų rezultatai išsidėstė viename metre.
Šoninis sukibimas ant šlapio paviršiaus
Pilotas tolygiai įsibėgėjo ir bandė maksimaliai greitai įveikti ovalią trasą, kurios diametras 55 metrai. Greičiausiai tai padeda įveikti Continental, tačiau visos kitos padangos atsiliko tik keliomis sekundės dešimtosiomis.
1. Continental ContiPremiumContact 5 |
||
![]() |
![]() |
Aukštas saugumo lygis |
1. Goodyear EfficientGrip Performance |
||
![]() |
![]() |
Labai trumpas stabdymo kelias ir geras valdomumas ant šlapio paviršiaus
|
3. Dunlop Sport BluResponse |
||
![]() |
![]() |
Sportinės padangos, leidžiančios taupyti kurą |
4. Pirelli Cinturato P7 |
||
![]() |
![]() |
Trumpas stabdymo kelias ir aukštas šoninis sukibimas ant šlapio paviršiaus |
![]() |
Didelis pasipriešinimas riedėjimui | |
5. Vredestein Sportrac 5 |
||
|
![]() |
Geri rezultatai ant šlapio paviršiaus
|
6. Nokian Hakka Blue |
||
|
![]() |
Geras valdomumas ir trumpas stabdymo kelias ant šlapio paviršiaus |
![]() |
Sąlyginai aukštas triukšmo lygis |
|
7. Michelin Energy Saver+ |
||
|
![]() |
Labai mažas pasipriešinimas riedėjimui |
![]() |
Sąlyginai mažas sukibimas ir ilgas stabdymo kelias ant sauso paviršiaus |
|
8. Bridgstone Turanza T001 |
||
|
![]() |
Geras atsparumas akvaplanavimui |
![]() |
Sąlyginai ilgas stabdymo kelias ant šlapio paviršiaus |
|
9. Yokohama BluEarth AE-01 |
||
![]() |
![]() |
Labai ilgas stabdymo kelias ant sauso paviršiaus |
Colesa.ru