Tekniikan Maailma: Didysis žieminių padangų 205/55R16 dydžio testas (2013)



Tekniikan Maailma: Didysis žieminių padangų 205/55R16 dydžio testas (2013)Test World ekspertai suomių žurnalui Tekniikan Maailma išbandė 12 dygliuotų padangas.

Reikalavimai dygliuotoms padangoms Skandinavijoje griežtinami  visą laiką, ir  per pastaruosius kelerius metus buvo padaryta keletas naujų apribojimų dėl svorio ir maksimalaus dyglių skaičius. Teisės aktų leidėjų tikslas yra sumažinti kelio paviršiaus susidėvėjimą ir trupinių susidarymą, kurie potencialiai gali pakenkti žmonių sveikatai. Be to, sumažėja kelių remonto išlaidos.

Kiek iš tikrųjų dėl kelių susidėvėjimo yra kaltos dygliuotos padangos – tai atskiras klausimas ir daugelio ekspertų nuomonė šiuo klausimu skiriasi. Tuo pačiu metu, ekspertai pažymi, kad nauji apribojimai dygliuotoms padangoms, kaip taisyklė, pablogina jų  vairavimo ant apledėjusio paviršius charakteristikas. Tokiu būdu gamintojams tenka kurti naujas technologijas tam, kad užtikrintų optimalų saugumo lygį.

Tekniikan Maailma: Didysis žieminių padangų 205/55R16 dydžio testas (2013) Tekniikan Maailma: Didysis žieminių padangų 205/55R16 dydžio testas (2013) Tekniikan Maailma: Didysis žieminių padangų 205/55R16 dydžio testas (2013) Tekniikan Maailma: Didysis žieminių padangų 205/55R16 dydžio testas (2013)

КAIP VYKO TESTAVIMAS

Stabdymo efektyvumas
Bandymai buvo atliekami ant ledo, sniego, šlapios  ir sausos dangos, - esant greičiams 50, 80, 80 ir 100 km/h. Bandymai ant ledo ir sniego, nebuvo atliekami atvirame ore, bet  specialioje patalpoje su kruopščiai kontroliuojamomis  sąlygomis  ir temperatūra.

Įsibėgėjimo efektyvumas
Automobilių greitis buvo  didinamas  nuo  5 iki 20 km / h ant ledo ir nuo 5 iki 35 km / h ant sniego. Buvo vertinamas įsibėgėjimo efektyvumas esant įvairioms temperatūroms ir galutinis rodiklis yra vidutinis keleto eksperimentų rezultatas. Testai taip pat buvo vykdomi patalpoje, kurioje galima su didesniu tikslumu reguliuoti temperatūrą.

Valdymas
Padangų elgesys įvairiose situacijose išbandytas per keletą ratų treke. Galutinis rezultatas - vidutinis kelių pilotų  laikas.

Valdymas (subjektyvus vertinimas)
Padangos buvo  subjektyviai  vertinamos už elgesį  ant  sniego, ledo, šlapio ir sauso asfalto. Galutinis rezultatas – vidutinis kelių pilotų įvertinimas.

Kurso stabilumas
Stabilumas buvo vertinamas  atliekant važiavimus skirtingu greičiu. Visų pirma, pilotai vertino tai,  kaip gerai kontroliuojamas  transporto priemonės judėjimas ir kaip dažnai reikia koreguoti  judėjimo kryptį. Buvo atsižvelgta  į vidutinį keleto pilotų vertinimą.

Triukšmas
Subjektyviai buvo vertinamas triukšmas salone,  laisvai riedant nuo  100 iki 40 km/h. Buvo vertinamas triukšmas ant priekinių ir ant galinių sėdynių.

Pasipriešinimas riedėjimui
Buvo vertinamos kuro sąnaudos lėtėjant su išjungtu varikliu nuo 80 iki 40 km/ h nevėjuotomis  sąlygomis esant skirtingoms temperatūroms. Po to išmatuotas skirtumas su geriausia testuota padanga.

ŠaltinisTekniikan Maailma

Ekspertų nuomonė apie kiekvieną padangą

1 Nokian Hakkapeliitta 8 Įvertinimas: 8,6
Nokian Hakkapeliitta 8

 

+ Ypač aukštas sukibimas ant ledo

+Puikus valdymas žiemos sąlygomis

 

- Santykinai blogi rezultatai ant asfalto
2 Pirelli Ice Zero  Įvertinimas: 8,5
  Pirelli Ice Zero

 

+ Aukštas sukibimas ant sniego ir ledo

+ Geras valdymas žiemos sąlygomis

 

- Aukštas triukšmo lygis

Continental ContiIceContact Įvertinimas: 8,2
Continental ContiIceContact

 

+ Aukštas sukibimas ant sniego ir ledo

+ Geras valdymas esant bet kokioms sąlygoms

 

- Aukštas pasipriešinimas riedėjimui

Gislaved Nord*Frost 100 Įvertinimas: 8,2
 Gislaved Nord*Frost 100

 

+ Geras valdymas ant sniego ir ledo

+ Aukštas sukibimas ir geras valdymas ant šlapio asfalto

 

 Hankook Winter i*Pike RS W419 Įvertinimas: 7,8
Hankook Winter i*Pike RS W419

 

+ Geras sukibimas ant sniego 

+ Geras valdymas ant ledo

 - Ilgas stabdymo kelias ant šlapio asfalto

 

Goodyear UltraGrip Ice Arctic  Įvertinimas: 7,8
 Goodyear UltraGrip Ice Arctic

 

+ Aukštas sukibimas ant sniego 

+ Žemas pasipriešinimas riedėjimui

 

 - Santykinai silpnas sukibimas ant sauso asfalto

 

Bridgestone Blizzak Spike-01 Įvertinimas: 7,7
 Bridgestone Blizzak Spike-01

 

+ Geras sukibimas ir valdymas ant sniego

 

- Santykinai silpnas sukibimas ir nepakankamai geras valdymas ant sauso asfalto

- Aukštas pasipriešinimas riedėjimui

8 Michelin X-Ice North 3  Įvertinimas: 7,4
 Michelin X-Ice North 3

 

+ Nuspėjamas elgesys esant bet kokioms sąlygoms

 

- Santykinai silpnas sukibimas ir nepakankamai geras valdomumas ant sauso asfalto

- Aukštas pasipriešinimas riedėjimui

9 BFGoodrich g-Force stud   Įvertinimas: 7,3
 BFGoodrich g-Force stud

 

+ Geri rezultatai ant šlapio asfalto 

+ Žemas triukšmo lygis

 

- Santykinai silpnas sukibimas ant sniego ir ledo

10 Toyo Observe G3-Ice Įvertinimas: 6,9
Toyo Observe G3-Ice

 

+ Trumpas stabdymo kelias ant sniego

 

- Silpni rezultatai ant šlapio asfalto

- Nepakankamai geras valdymas ant sauso asfalto

11  Aurora Winter Route Master UW71 Įvertinimas: 6,6
 Aurora Winter Route Master UW71

 

+ Geras valdymas ant asfalto

 

- Silpnas sukibimas ant sniego ir ledo

- Didelis triukšmo lygis

12 GT Radial Champiro Ice Pro  Įvertinimas: 6,3
 GT Radial Champiro Ice Pro

 

+ Geras sukibimas ant šlapio asfalto

 

- Silpnas sukibimas ant sniego ir ledo

- Nepakankamai geras valdymas ant sniego

« atgal



hankook
vredestein
nexen
maxxis