Dešimt 18 colių 225/40 dydžio un 255/35 dydžio vasaros padangų testas (04.2009)



Dešimt 18 colių 225/40 dydžio un 255/35 dydžio vasaros padangų testas (04.2009)

     Šiuo metu gana lėkštai skamba frazė, kad padanga yra vienintelė, kuri suvaldo automobilį kelyje. Gerai, kad automobilis turi keturis ratus ir kiekvienas iš jų atlieka savo individualų darbą. Ko galime tikėtis iš geriausiams sportiniams automobiliams skirtų padangų?
     Atsakymą į šį klausimą davė dešimt 18-os colių padangos, kurios skirtos dideliam greičiui premium segmentam. UHP (Ultra High Performance) padangų bandymus, kuriuos atliko Vokietijos žurnalas Sports Auto (Nr.3 2009 m), parodė tikrąją konkurentų galią.
     Reikėtų pažymėti, kad tokios aukštos klasės padangas gali pagaminti tik pačios pažangiausios padangų gamybos įmonės. Gamybos procese jos nuolat tobulina produkciją, atliekant įvairius patobulinimus. Taigi, net jei šiemet padangų gamintojai nelepina klientų visiškai naujais modeliais, tai nereiškia, kad gaminamos pasenusios padangų versijos. Iš tiesų, šios padangos yra konstruktyviai ir technologiškai modernizuojamos.
     Kad kiek įmanoma daugiau ir tiksliau atskleisti kiekvienos padangos pobūdį, bandymui buvo pasirinktas sportinis kupe BMW 135i. Klasikinė pavara ir 306Zs po šio mažo automobilio variklio dangčiu -  yra būtent tai, ko reikia, kad įvairiose, net pačiose ekstremaliausiose situacijose patikrinti protektoriaus savybes. Tyrimai buvo atliekami su šiomis padangomis: Bridgestone Potenza RE050 A, Continental SportContact3, Dunlop Sport Maxx GT, Goodyear Eagle F1, Hankook Ventus S1 Evo, Kumho Ecsta KU19, Michelin Pilot Sport, Pirelli P Zero, Toyo Proxes T1-R ir Vredestein Sessanta.

 

Šaltinis: www.sportauto-online.de

 


1. vieta


Continental

SportContact3

 

Continental Sportcontact3

Sport Auto verdiktas:

+ Puikus testavimo rezultatas ant šlapio kelio. Būtent šis rodiklis leido pasiekti  pergalės laurų.

-Žinoma, didelis našumas yra minkšto padangos protektoriaus  struktūros rezultatas. Deja, kenčia vairavimo tikslumas. Atliekant viražus dideliu greičiu prarandamas judesio stabilumas.

Sport Auto: Ypatingai rekomenduojama


2. vieta


Pirelli P Zero

 

Pirelli P-Zero

Sport Auto verdiktas:

+ Tik vieno vertinimo balo pritrūko Pirelli padangoms iki maksimalios sumos, demonstruojant  aukštą rezultatą ant sausos dangos. Tiksliai, patikimai ir saugiai PZero susidorojo su išcentrinėmis jėgomis.

-  Akvaplanavime ir stabdyme ant šlapios kelio dangos ši padanga prarando teigiamus vertinimo balus.

Sport Auto: Ypatingai rekomenduojama


3. vieta


Hankook S1 Evo


 

Hankook Evo1

Sport Auto verdiktas:

+ Korėjos gamybos padangų Europoje tampa vis daugiau ir daugiau. Lyginant su laiko patikrintas ir klientų išmėgintais Hankook -  tai nėra neįprasta. Padanga S1 Evo yra tikrai verta rungtis  aukščiausioje lygoje  - bent jau tuose rezultatuose, kurie yra ant sauso kelio paviršiaus.

- Tik atliekant viražus dideliu greičiu padangai pritrūko stabilumo. Atoveiksmis akvaplanavimui yra vidutinio lygio.

Sport Auto: Ypatingai rekomenduojama


4. vieta


Michelin Pilot Sport


 

Michelin pilot sport PS2

Sport Auto verdiktas:

+ Ant sauso kelio Michelin ir toliau atitinka visus reikalavimus, kurie iškelti aukščiausios proves produktiem. Pilot Sport važiuoja tolygiai ir labai tiksliai. Posūkiuose  važiuojant dideliu greičiu Michelin padangos yra nestabilios.

- Ant šlapio asfalto -  nuolat reikia privairuoti, kad išsilaikyti ant kelio.

Sport Auto: Ypatingai rekomenduojama


5. vieta


Goodyear Eagle F1

 

 

Goodyear Eagle f1

Sport Auto verdiktas:

+ Visko po truputį – Goodyear  pusiausviros padangos pavyzdys, kuri atlieka daug testų neparodant pastebimų silpnų vietų.

-Deja,  įtikinami Eagle F1 rodikliai yra tik iki akvaplanavimo testo. Galima pagalvoti, kad ant šlapio kelio nematoma ranka padangą pakeitusi į kitą, daug blogesnę kopiją.

Auto Sport: rekomenduojama


6. vieta


Dunlop Sport Maxx GT


 

Dunlop sport Maxx GT 1

Sport Auto verdikts:

+ Antras rezultatas greičio distancijoje. Tai reiškia, kad ant sauso asfalto padanga Sport Maxx GT  yra arti idealam.

- Norėtūsi dar tikslesnio reagavimo į vairo reakcijas ir vairuotojo komandas. Galutinis rezultatas yra vidutinis neįtikinantis elgesys ant šlapio asfalto.

Auto Sport: rekomenduojama


7. vieta


Vredestein Ultrac Sessanta

 

 

Vredestein Ultrac Sessanta

Sport Auto verdiktas:

+Ultrac Sessanta galime laikyti tinkančiu produktu montavimui tik ant priekinės ašies diskų, nes šios padangos turi gerą sukibimą net ant šlapio asfalto.

- Deja, net ant sauso asfalto Ultrac Sessanta pernelyg jautriai reaguoja į staigius apkrovos pasikeitimus.

Auto Sport: rekomenduojama


8. vieta

 

Potenza RE050 A Bridgestone RFT

 

 

Brigestone Potenza RE 050

Sport Auto verdikats:

+ Vienintelė Runflat konstrukcijos padangā, kas pasižymėjo teste. Ji galėtų konkuruoti su oponentais sugebėjimais ant sauso asfalto.

-Ant drėgno kelio, deja,yra nusibodę  padangos staigūs bandymai pabėgti nuo vairo užduoto kurso, ypatingai sugadina nuotaiką automobilio užnugarinės ašies šokis apie savo ašį.

Auto Sport: rekomenduojama


9. vieta


Toyo Proxes T1-R

 

 

Toyo Proxes t1-R

Sport Auto verdiktas:

+Toyo Proxes galima laikyti produktu, kuris gerai važiuoja ant sauso kelio. Nuo šios padangos negalima laukti atviro fiasko

-Nepakankamas vairavimo tikslumas ir pernelyg  didelis polinkis į šoninį slydimą. Neįtikinama elgsena ant šlapio kelio.

Auto Sport: rekomenduojama su išlygomis


10. vieta


Kumho Ecsta KU19

 

 
Kumho Ecsta ku19

Sport Auto verdiktas:

+ Įtikinama elgsena ant šlapio kelio.

-Šlapias asfaltas Kumho padangai tampa tikrais spąstais. Blogas sukibimas su šlapiu keliu atsispindi ir stabdymo rodikliuose.

Auto Sport: rekomenduojama su išlygomis

« atgal



hankook
vredestein
nexen
maxxis