Car& Driver redakcija atliekant 215/45R17 dydžio greitaeigių vasaros padangų bandymus bendradarbiavo su Tire Rack ekspertais. Padangų išbandymams naudojo dvi subalansuotas ir nuspėjamo elgesio, ir be to, tiesiog patrauklias kupė BMW328i.
Be jau įprastų bandymų ant šlapio ir sauso kelio, buvo atliktas vadinamasis kelių bandymų testas. Tai leido suformuoti nuomonę dėl triukšmo lygio ir kitų subjektyvių parametrų, pavyzdžiui, reagavimas į vairo kurso kaitą ir valdomumą, gebėjimas amortizuoti kelių nelygumus, ir t.t. Dėl šios priežasties, pilotai-bandytojai pravažiavo 6,5 km miesto sąlygomis. Skaičiuojant galutinius rezultatus, pirmenybė buvo teikiama rezultatams ant sauso asfalto, atsižvelgiant į faktą, kad dažniausiai vasaros padangos geriau susidoroja su šlapia kelio danga, nei tai gali universalios padangos.
Avots: "Car&Driver"
|
|
|
Car&Driver verdiktas: + Šios padangos puikiai save parodė pereinamojo laikotarpio metu nuo stabdymo posūkyje atlikimo arba pagreitinimo. Šios savybės daro šias padangas ypač tinkamas važiavimui greitkelyje. - Triukšmo lygis yra tik šiek tiek didesnis nei vidutinis rodiklis. |
|
|
|
Car&Driver verdiktas: + Ventus V12 Evo puikiai save parodė gan ant sauso, gan ant šlapio kelio dangos, ir tapo viena iš tyliausių miesto sąlygomis. Šios vasaros padangos, sulyginant su daugeliu konkurentų yra įspūdingos parodymuose ir subalansuotos kainoje. + Pagal subjektyvius vertinimus, jos buvo geriausios greitkelyje, nors ir pademonstravo blogesnį rato laiką nei "Dunlop". |
|
|
Car&Driver verdiktas: Prieštaringiausios padangos šiame teste. + Geriausi bandymų rodikliai ant sauso kelio paviršiaus. |
|
|
|
|
Car&Driver verdiktas: + Suteikia puikų stabilumą ant šlapio kelio. + Šios padangos gavo geriausius subjektyvius vertinimus važiuojant miesto gatvėmis. Jos yra žymiai tylesnės nei kitos, bet nuo autosalono jas girdi daug mažiau nei Hankook ir Yokohama. -Šlapiame greitkelyje padangos rodikliai buvo sąrašo apačioje. -Šiom padangom trūksta nuspėjamumo. |
|
|
|
Car&Driver verdiktas: + Puikus rezultatai teste su stabdymo efektyvumu. + Sukibimas su keliu geresnis už vidutinį rodiklį. - Padangos pasirodė garsiausios iš visų bandymo dalyvių. -Lėtai atnaujina sukibimą su keliu ir čiuožia autoslalomo laiku. -Tai 2002 metų modelis – pats seniausias iš visų testuojamu protektorių. |
|
|
|
Car&Driver verdiktas: Sausame kelyje Yokohama padangos neblogai atsiliepė į vairo posūkius. Deja, rezultatai pasirodė žemesni nei tikėtasi. + Yokohama elgiasi labai nuspėjamai ir planuojamai ant šlapio kelio paviršiaus. + Važiuojant gatve Jokohama veikia labai tyliai. -Abejotinas elgesys vairuojant tiesiai, padaro jas nepriimtinas pasirinkimui tikriems greičio entuziastams. |
|
|
|
Car&Driver verdiktas: + Dėl sauso kelio padanga elgiasi sportiškai, todėl tai yra priimtinas variantas tiems vairuotojams, kurie linkę pervertinti savo įgūdžius. + žemas kelio triukšmo lygis. - Falken turi mažiausią protektoriaus gylį iš visų bandymo dalyvių. Dėl šios priežasties, Falken rodikliai ant šlapio paviršiaus buvo žemesni nei vidutiniai rodikliai. -Padangos yra per daug kietos, todėl kertant asfalto siūles ir sujungimus yra aiškiai girdimas protektoriaus zvimbimas. |
|
|
Car&Driver verdiktas: + Šios padangos kurso stabilumo ir valdimo tikslumo rodikliuose atsistojo šalia Michelin ir Dunlop. -Ant sausos kelio dangos šios padangos parodė priešpaskutinį trasos įveikimo laiką, be to, toks pasiekimas buvo ir rato laike, ir stabdymo teste. -Akivaizdu, kad nepakankamas sukibimas su kelio danga. |
|
9 vieta |
LingLong L688 |
Car&Driver verdiktas: + Du kartus mažesnė kaina, nei daugeliui kitų bandymo patikrintų padangų. - Milžiniškai ilgas stabdymo kelias - 6,7 metrais ilgesnis nei Hankook. |