«Autoreview»: vasarinių, 255/40 R19 ir 285/35 R19 dydžio, padangų testas (2014)



Automobilių žurnalo «Autoreview» ekspertai ištestavo 7 modelius vasarinių, Ultra High Performance (UHP) klasės, padangų.

Bandymai vyko poligone, netoli Uvalde miestelio, o taip pat trasoje, esančioje Dalase, padangų bandymams buvo parinktas galiniais ratais varomas, su mechanine pavarų dėže, 444 AG, Ford Mustang automobilis. Ant šio unikalaus automobilio sumontuotos 255/40 R19 priekyje ir 285/35 R19 gale padangos (testuose ant vandens buvo naudojami ir Nissan Frontier ir BMW 520d automobiliai). Taigi, pirmą kartą, padangų testų istorijoje «Autoreview» ekspertai turėjo reikalą su skirtingo dydžio priekinėmis ir galinėmis padangomis. Iš vienos pusės, tai tapo įdomiu iššūkiu – ekspertams teko įvertinti protektoriaus pločio įtaką pasipriešinant akvaplanavimui. Kita vertus, aiškus tokio pasirinkimo minusas tame, jog ne visi padangų gamintojai siūlo Ultra High Performance klasės top-modelį abiejų dydžių.

IMG 4456IMG 4615IMG 5382GOPR0102

Bridgestone Potenza S001, Continental ContiSportContact 5P, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2, Hankook Ventus S1 evo2 K117, Kumho Ecsta SPT KU31, Michelin Pilot Super Sport, Pirelli PZero Corsa System: Pirelli PZero Corsa Direzionale (priekinė ašis) и Pirelli PZero Corsa Asimmetrico (galinė ašis) padangos buvo pratestuotos ant šlapių ir sausų paviršių tokiose disciplinose: vingiuotos trasos įveikimo laikas esant sausai kelio dangai, vairavimo patogumas ant sausos asfaltuotos kelio dangos, galinių padangų protektoriaus gylio likutis po drifto, stabdymas ant sauso ir šlapio asfalto, šlapios dangos vingiuotos trasos įveikimas, šlapios dangos apvalios trasos įveikimas, atsparumas akvaplanavimui, po taip pat važiavimo sklandumas bei akustinis komfortas.

Siūlome susipažinti su pirmojo penketuko rezultatais:

1. Continental SportContact 5P
Continental ContiSportContact 5P  

Šlapioje trasoje posūkius galima drąsiai įveikti lengvu šoniniu slydimu - automobilis pradeda slysti tolygiai ir nuspėjamai. Sukibimo savybių atkūrimas po šoninio slydimo retkarčiais rizikingas – todėl ir sumažintas valdymo patikimumo balas.

Sausoje asfaltuotoje trasoje valdymo tikslumas ne toks didelis, posūkiuose kartais pritrūksta galinės ašies „stipraus stabdymo“. Bet rato laikas geras, o stabdymo savybėmis Continental padangos geriausios.

Su nusidėvėjimu problemų nėra, komforto rodikliai – vidutinio lygio.

Puikios padangos kasdieniniam naudojimui galingiems ir greitiems automobiliams.


+ stabdymo savybės ant šlapios ir sausos asfaltuotos dangos

+ valomumas ant šlapios asfaltuotos dangos


- nepakankamas pasipriešinimas akvaplanavimui

1. MichelinPilot Super Sport
Michelin Pilot Super Sport  

Laikas rasoje – vienas iš geriausių. Po važiavimo trasoje protektorius neatrodo aptrintas – netiesioginis Michelin padangų patvarumo ženklas.

Ant šlapios asfaltuotos kelio dangos šios padangos pasirodė šiek tiek prasčiau. Pasipriešinimas akvaplanavimui prieštaravimų nesukėlė, tačiau kelyje vairuotojas privertas vairuoti savo galimybių ribose: automobilis staigiai ir nenuspėjamai pasiduoda slydimui, kas trukdo važiavimui optimalia trajektorija. Viso to pasekmėje - pats didžiausias rezultatų išmėtymas nuo rato iki rato. Tačiau šios padangos pačios, lyginant jas su tarpusavyje panašiomis, yra tyliausios ir pačios „minkščiausios“.

Puikus variantas tiems, kurie nori pajusti malonumą važiuojant dideliu greičiu – tačiau tik tai ant sausos asfaltuotos kelio dangos


+ valomumas ant sausos asfaltuotos kelio dangos/p>

+ komfortas

 


- protektoriaus nusidėvėjimas

- valdomumas ant šlapios asfaltuotos kelio dangos

3. Hankook Ventus S1 evo2 K117
Hankook Ventus S1 Evo2  

Naujos Hankook padangos puikiai pasirodė ant šlapios asfaltuotos kelio dangos – aukštos sukibimo savybės su patikimu padangų elgesiu važiuojant vingiuotoje trasoje. Ir nors pagal rato įveikimo laiką jos nusileidžia Goodyear ar Continental padangoms, tačiau trasoje automobilį kontroliuoja lengvai ir netgi maloniai.

Ir balų bijoti nevertėtų - padangos puikiai pasipriešina akvaplanavimui. Ant sausos asfaltuotos kelio dangos padangų rodikliai kuklesni.

Žiedinėje trasoje – gerai laiko kryptį ant nukrypimo ribos, bet patys nutrūkimai slydime – pavojingi. Pagrindiniai trūkumai – triukšmas ir pusėtinas važiavimo tolygumas: padangos automobiliui transliuoja visus smulkius nelygumus.

Puikus pasirinkimas tiems, kurie teikia pirmenybę saugumui ant šlapios kelio dangos.


+ sukibimo savybės ant šlapios asfaltuotos kelio dangos

+ aukštas pasipriešinimas akvaplanavimui


- triukšmas

- žemas važiavimo tolygumas

- nepakankamas valdymo patikimumas ant sausos asfaltuotos kelio dangos

4. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

Labai įtikinamai atrodo ant šlapios asfaltuotos kelio dangos: minimalus stabdymo kelias, geriausias laikas vingiuotoje trasoje. Labai maloniai pravažiuoja posūkius su lengvais užmetimais!

Pagrindinis šių padangų priešas – balos. Ypač anksti „išplaukia“ plačios galinės padangos. Panašu, jog šių padangų protektoriaus raštas buvo optimizuotas mažesnio pločio.

Ant sausos asfaltuotos kelio dangos – vidutinės sukibimo savybės, trasoje automobilio valdymui trūksta reakcijos aiškumo. To rezultate – pagal rato įveikimo greitį tik penkta.

Padangos tylios, vidutinio kietumo. Geros padangos, tinkamos saugiam važiavimui ant šlapios asfaltuotos kelio dangos. Tačiau tiems, kuriems pasisekė, ir jie važinėja automobiliais, kuriems priskirtos padangos yra nuo 255 mm, reikėtų pasisaugoti greito važiavimo per balas.


+ stabdymo savybės ant sausos ir šlapios asfaltuotos kelio dangos

+ valomumas ant šlapios asfaltuotos kelio dangos


- nepakankamas pasipriešinimas akvaplanavimui

5. Bridgestone Potenza S001
Bridgestone Potenza S001  

Sukibimo savybės ir valdomumo rodikliai ant šlapios asfaltuotos kelio dangos – vidutiniai. Trasoje galinės ašies valdymas prarandamas truputį anksčiau, nei su Goodyearr ar Continental padangomis, tačiau slydimo sukontroliavimas problemų nesudaro.

Ir su akvaplanavimu problemų neiškyla, ypač priekinėms, siauresnėms padangoms. Ant sausos asfaltuotos kelio dangos Bridgestone padangos truputėlį sumažina sportines automobilio ambicijas.

Toties priecē minimālais protektora nodilums! Arī komforts ir ļoti labā līmenī! Posūkiuose šios padangos pradeda slysti anksti ir staiga, dėl šios priežasties beveik 3 kilometrų rato įveikimo laikas padidėja 3 sekundėmis lyginant su ,,greitomis" padangomis.

Tačiau džiugina tai, jog protektoriaus nusidėvėjimas pasirodė minimalus. Taip, ir komfortas - aukštumoj. Geros padangos kasdieniniam važinėjimui, tačiau treko-dienoms geriau pasirinkti kitokias padangas.


+ pasipriešinimas akvaplanavimui

+ didelis protektoriaus nusidėvėjimas driftuojant

+ komfortas


-valdomumas ant sausos asfaltuotos kelio dangos

 

 

АВТОРЕВЮ

 

« atgal



hankook
vredestein
nexen
maxxis