Auto Zeitung : Vasarinių padangų, 235/50R18 dydžio, skirtų visureigiams, testas (2013)



Auto Zeitung ": Vasarinių padangų, 235/50R18 dydžio, skirtų visureigiams, testas (2013)

Kaip bandomoji transporto priemonė buvo pasirinkta VW Tiguan 2.0 TSI 4MOTION su 211 AG variklio galia, visais varomais ratais, galintis pasiekti100 km / h 7,8 sek greitį.

Mūsų sudėtingus bandymus turėjo išlaikyti šešios skirtingos padangų rūšys (235/50 R 18 dydžio) skirtos visureigiams.

Vokietija – tai šalis kurioje perkami automobiliai ne tik universalai. Madoje išlieka automobiliai su didele galia. Nežiūrint į Europos degalų ekonomiką, įskaitant CO2 teršalus ir degalų E10 panaudojimą. Per 2013 metų tik pirmus šešis mėnesius, leidimą važinėti keliu turėjo 230 000 visureigių. Tai sudaro beveik 16% visos autorinkos. Ir pagal tai kaip šiems „aukštalipiams“ paskirti specialūs reikalavimai, jiems taipogi reikalingos specialios padangos. Mes VW Tiguan automobiliui priskyrėme 6 aukščiausios klasės padangas ir priskyrėme jas bandymams, kartais net su griaunamuoju efektu.

Auto Zeitung ": Vasarinių padangų, 235/50R18 dydžio, skirtų visureigiams, testas (2013)   Auto Zeitung ": Vasarinių padangų, 235/50R18 dydžio, skirtų visureigiams, testas (2013)   Auto Zeitung ": Vasarinių padangų, 235/50R18 dydžio, skirtų visureigiams, testas (2013)   Auto Zeitung ": Vasarinių padangų, 235/50R18 dydžio, skirtų visureigiams, testas (2013)
Auto Zeitung ": Vasarinių padangų, 235/50R18 dydžio, skirtų visureigiams, testas (2013)   Auto Zeitung ": Vasarinių padangų, 235/50R18 dydžio, skirtų visureigiams, testas (2013)   Auto Zeitung ": Vasarinių padangų, 235/50R18 dydžio, skirtų visureigiams, testas (2013)   Auto Zeitung ": Vasarinių padangų, 235/50R18 dydžio, skirtų visureigiams, testas (2013)

Jeigu mes atidžiau pažvelgtume į padangų su kelio paviršiumi kontaktą, iš karto taps aišku, kad daugiausia jos yra skirtos asfaltuotai kelio dangai. Tačiau mes pagalvojome: jeigu kažkas yra kelyje ir turi didelę prošvaisą ir 4 varomuosius ratus, jam gi neverta bijoti nedidelės kelionės per bekelę.

TAIP MES ATLIEKAME BANDYMUS

RIEDĖJIMO PASIPRIEŠINIMAS. To, kaip lengvai padanga rieda, nustato bandymų stendas laboratorijos sąlygomis. Jame atsižvelgiama į apkrovos indeksą ir greičio klasę (pvz., 97 V).

TRIUKŠMO LYGIS. Tam kad gautume tikslius rezultatus automobiliui reikia riedėti 80 km/h greičiu su išjungtu varikliu arti mikrofonų, apsaugotų nuo vėjo. Asfalto paviršius turi atitikti rekomenduojamus ES žymėjimo ženklus ant padangų

VALDOMUMAS. Čia atsižvelgiama ne tik į posūkio laiką – taipogi svarbiu tampa ir subjektyvus įspūdis. Dažniausiai, greitos padangos tuo pačiu pasirodo ir pačiomis saugiausiomis, nes jos vėliau pasiekia savo maksimalią sukibimo ribą - tiek stabdant ir vairo grąžinimo padėtyje, taip ir posūkiuose.

STABDYMAS. Ant sausos asfaltuotos kelio dangos mes stabdome 10 kartų nuo 100 km/h greičio iki pilno sustojimo momento. Jeigu kelio danga šlapia, mes stabdome sutinkamai su padangų žymėjimais ES reikalavimuose. Mūsų bandymuose visų dalyvių pasirodymas atitinka rodiklių lygį, kuriuos nurodė padangų gamintojai, o Dunlop netgi sugebėjo pranokti žymėjimus. Žvyrkelyje stabdymą mes pradedame su pradiniu greičiu 50 km / h iki nulio.

Šaltinis: Autozietung

1.   GOODYEAR EAGLE F1 ASYM. 2 SUV 1 Vieta
GOODYEAR EAGLE F1 ASYM. 2 SUV

BEKELE
Žvyrkeliu GOODYEAR padangos pranoko visus, ant šlapios žolės turi geriausią sukibimą. Labai aukštas saugos lygis (92 taškai).

ŠLAPIOMIS ORO SĄLYGOMIS
Su padangomis Asymmetric 2 Tiguan labai subalansuotas. Automobilio greita valdymo reakcija. Stiprus stabdymas (134 taškai).

SAUSOMIS ORO SĄLYGOMIS
GOODYEAR suteikia puikų stabdymą ir komfortą, aukštas sukibimas dinamikoje, priimtinas pasipriešinimo riedėjimui lygis (124 taškai).

Nepriklausomai nuo kelio dangos, Goodyear Eagle F1 Asymmetric SUV visada priekyje (350 taškai).

2.    CONTINENTAL SPORTCONTACT 5 SUV 2 Vieta
CONTINENTAL SPORTCONTACT 5 SUV

BEKELE
Įspūdingi Conti duomenys ant žvyruotoje kelio dangoje, bei purve, prognozuojamas valdymas, tiksli vairuotojo komandų realizacija (88 taškai).

ŠLAPIOMIS ORO SĄLYGOMIS
Įspūdingas stabdymas su padangomis SportContact 5 SUV, stabilus valdomumas staigiuose posūkiuose, kaip priekinėje taip ir galinėje ašyse (125 taškai).

SAUSOMIS ORO SĄLYGOMIS
Pats trumpiausias stabdymo kelias, pati žemiausias pasipriešinimas riedėjimui, geras saugumo lygis važiuojant sausomis sąlygomis, kalba apie naudą Conti (129 taškai).

SportContact 5 SUV – tai labai gera padanga, skirta visų metų laikams su minimaliu pasipriešinimu riedėjimui ir pačiu trumpiausiu stabdymo keliu.

 3.     VREDESTEIN ULTRAC CENTO
3 Vieta
VREDESTEIN ULTRAC CENTO

BEKELE
Ultrac Cento išsiskiria trumpu stabdymo keliu, tačiau vidutine trauka ir neypatingai geru valdomumu posūkiuose (75 taškai).

ŠLAPIOMIS ORO SĄLYGOMIS
Atliekant bandymus akvaplanavime Vredestein padangos- puikios. Padangos greitos, su saugiu valdomumu, tačiau vidutiniais stabdymo rodikliais (125 taškai).

SAUSOMIS ORO SĄLYGOMIS
Važiuojant maksimalia apkrova Ultrac Cento išsiskiria tik minimaliu sukibimu priekinėje ašyje. Reikalaujamas didelis apsisukimo spindulys (109 taškai).

Visus taškus, Ultrac Cento padangos surenka bandymų metu akvaplane, kurie jas užkelia ant apskaičiuotų rezultatų pjedestalo (317 taškų).

4   DUNLOP SP QUATTROMAXX
4 Vieta
DUNLOP SP QUATTROMAXX

BEKELE
Prie apkrovos pasikeitimo ir ekstra stabdymo metu galinė VW ašis truputėlį praslysta, o ant purvo netgi ženkliai (82 taškai).

ŠLAPIOMIS ORO SĄLYGOMIS
Dunlop padangos pasižymi maloniai trumpu stabdymo keliu.

SAUSOMIS ORO SĄLYGOMIS
SP QUATTROMAXX – tai puiki padanga tinkanti viesiems metų laikams (visiems sezonams) su minimaliu pasipriešinimu riedėjimui ir pačiu trumpiausiu stabdymo keliu (114 taškų).

Bendroje sumoje SP QUATTROMAXX gali atitikti tik vidutinius rodiklius, tačiau jos gerai stabdo ant šlapios kelio dangos, ir išsiskiria tylumu (311 taškų).

5.    PIRELLI SCORPION VERDE
5 Vieta
PIRELLI SCORPION VERDE

BEKELE
Valdomumo bandymuose greitosios Pirelli užsidirba taškus savo vikrumu, tačiau taškai atimami už saugumo rodiklius (80 tašku).

ŠLAPIOMIS ORO SĄLYGOMIS
Scorpion Verde aprūpina tikslumu posūkiuose ir stabilume ant kelio, tačiau sukibimo ir valdomumo rezervų mažoka (114 taškų).

SAUSOMIS ORO SĄLYGOMIS
Triukšmo lygio ir pasipriešinimo riedėjimui rodiklius Pirelli galėjo turėti ir geresnius, tačiau stabdymas ir saugumas atitinka

Visumoje Scorpion Verde rezultatai yra geri. Siekiant uždirbti daugiau taškų, juos reikia tiesiog truputėlį „pašlifuoti“. (308 taškai).

6. TOYO PROXES T1 SPORT SUV
6 Vieta
TOYO PROXES T1 SPORT SUV

BEKELE
Toyo gerai stabdo, o valdomumo bandymuose juda labai užtikrintai, tačiau jų prastas sukibimas su purvo danga (80 taškų).

ŠLAPIOMIS ORO SĄLYGOMIS
Aukštas sukibimo lygis priekinėje ašyje. Nežiūrint į tai, kad šiek tiek skatina mobilumą galinėje ašyje, Proxes T1 juda patikimai ir nuspėjamai (103 taškai).

SAUSOMIS ORO SĄLYGOMIS
Pačios greičiausios lenktynių rate, taipogi labai saugios, tačiau neįspūdingas triukšmo lygis ir pasipriešinimas riedėjimui.
Užfiksavo greičiausią ratą lenktynėse, ir labai saugios, bet ne įspūdingas aplinkos triukšmo lygis ir pasipriešinimas riedėjimui (108 taškai).

Prastas pasipriešinimas riedėjimui ir ilgas stabdymo kelias, šlapiomis oro sąlygomis nekalba apie Toyo T1 sport SUV naudą (293 taškai)

« atgal



hankook
vredestein
nexen
maxxis