Auto Moto: Biudžetinių padangų (185/65R15) testas (2013)



Auto Moto: Biudžetinių padangų (185/65R15) testas (2013)

Prancūzų žurnalas Auto Moto tikrina ar neatsilieps saugumui taupymas perkant pigesnes padangas.

Pirkdami padangas, daugelis yra linkę pasirinkti kažką pigesnio (taupyti), dėl to kad pereinant iš segmento „Premium“ į antros pakopos prekių ženklų produktus, juntamai galima sutaupyti. Pigesnių prekinių ženklų padangos nuo žinomų gamintojų išsiskiria ne tokiomis puikiomis savybėmis, bet jos vis dar gali suteikti optimalų saugumo lygį. Jeigu jau pradėti žvalgytis į žemiausių kainų lygio padangas, tapymas šiuo klausimu gali pasirodyti dar labiau viliojančiu.

Tačiau kartu su sutaupytais pinigais galime gauti papildomos rizikos, susijusios su tuo, kad pigesnės padangos dažnai net negali pasigirti patenkinamu saugumo lygiu. Tam kad dar kartą tai patikrintų, prancūzų žurnalo Auto Moto ekspertai išbandė keletą pigesnių padangų, palygindami jas su
„Premium“ klasės padangomis, kurių vaidmenį, beveik tradiciškai, atlieka Continental, kuris laikomas kokybės etalonu.

Visos padangos buvo įsigytos arba parduotuvėje ar internete, o po to jos buvo išbandytos 6 disciplinose, kurios yra tiesiogiai susijusios su saugumu. Triukšmo lygis ir pasipriešinimas riedėjimui, nurodomi naujame ES žymėjime, šį kartą į juos nebuvo atsižvelgta, nes tikslas buvo nustatyti būtent saugumo lygį.

Šaltinis: Auto Moto

Continental ContiPremiumContact 5 1. Vieta
Continental ContiPremiumContact 5 

Premimim segmento padangos pateisina savo statusą pačiomis trumpiausiomis stabdymo atkarpomis sausose ir šlapiose kelio paviršiuose, be to, jos greičiau ir tiksliau kitų reaguoja į vairo pasukimus. Reikėtų pažymėti, kad Continental galėtų ir geriau susidoroti su vandens išsklaidymu, kad efektyviau atsispirti akvaplanavimui.

Nexen Classe Premiere 641 2. Vieta
 Nexen Classe Premiere 641

Korėjiečių firmos Nexen padangų labai geras atsparumas akvaplanui (ir ištisinis, ir skersinis), o taip pat veiksmingas stabdymas ir apskritai užtikrintos ant šlapios kelio dangos. Kadangi šios padangos yra žymiai pigesnės nei Continental, joms tiesiog atleido ne visiškai patenkinamą valdomumą ant sausos kelio dangos dėl silpno sukibimo ir nepakankamo pasukamumo. To pasekoje Nexen užima antrą vietą dėka savo kokybės ir kainos santykio.

 Semperit Comfort-Life 2
3. Vieta
 Semperit Comfort-Life 2

Continental antrosios kartos padangos laimi dėl Vokietijos koncerno technologijų, nekreipiant dėmesio į pastebimą silpnumą stabilumui skersiniam akvaplanavime. Semperit pakankamai greitai ir tiksliai reaguoja į vairo pasukimus bet kokiomis sąlygomis, ir, kaip pažymėjo ekspertai, net nepatyręs vairuotojas galės lengvai valdyti jas važiuojant dideliu greičiu. Rezultate šias padangas apibūdino kaip padangas kurios patinka dinamiško vairavimo vairuotojams, nepasiruošusiems mokėti už „Premium“ klasės padangas.

Wanli S1200 4. Vieta
Wanli S1200 

Wanili, atsižvelgiant į protektoriaus raštą, puikiai tinka nukreipti vandenį į šonus, parodė stulbinančius rezultatus ant šlapio kelio paviršiaus, kur jos geriausią rezultatą parode išilginiam akvaplanavimui. Be to, jie nusipelno pagyrimo už nuspėjamą valdymą ant šlapios kelio dangos, nors galinė dalis gali būti šiek tiek nestabili stabdant. Tačiau, išsilaikyti šiame lygyje Wanli negalėjo, kadangi sausoje trasoje labai prastas jų sukibimas priekinėje ir ypatingai galinėje ašyse, dėl to su jomis važiuoti reikia ypatingai atsargiai.

Fulda EcoControl HP 5. Vieta
 Fulda EcoControl HP

Fulda nepateikė jokių staigmenų nei ant sausos nei ant šlapios kelio dangos, nors jos vis tik parodė aukštą atsparumą skersiniam akvaplanavime ir palyginti trumpą stabdymo kelią ant šlapios kelio dangos – tiesa, vis tik beveik 80 metrų. Be to, padangos nėra pakankamai manevringos, todėl sportiniam vairavimo stiliui jos netinkamos.

BFGoodrich g-Grip Diskvalifikavimas (nušalinimas)
BFGoodrich g-Grip

BFGoodrich stabdymo kelias ant šlapios kelio dangos visais 18 metrų ilgesnis nei „Premium“ klasės padangų, o tai yra pakankamai daug antros pakopos Michelin padangoms. Dėl šio nepatenkinamo rezultato padangos buvo diskvalifikuotos. Ekspertai taip pat atkreipė dėmesį į prastą valomumą ant šlapios kelio dangos – galbūt, dėl didelio rėmo standumo, turinčio įtakos traukai ir vairo pasukimo reakcijai – kuri priverčia greitai susinervuoti. Labai gaila, nes BFGoodrich puikiai susitvarko su kryžminiu akvaplanavimu, o jų valdomumas ant sausos kelio dangos ir viskame buvo geriausi šiuose bandymuose.

Infinity INF-040 Diskvalifikavimas (nušalinimas)
Infinity INF-040

Kinijoje pagamintos padangos priimtinai stabdo ant sauso kelio paviršiaus , tačiau ant šlapios kelio dangos, jos gali sustoti tik už gąsdinančių 92 metrų. Skirtumas su Continental rezultatu sudarė 24 metrus, o tai yra beveik baseino ilgis. Be visa topas Infinity prastas stabilumas ir trūksta nuspėjamumo ant šlapios kelio dangos, taip kad šios padangos taip pat negali suteikti optimalaus saugumo.

« atgal



hankook
vredestein
nexen
maxxis