Auto Express: 205/55R16 vasarinių padangų testas (2012)

Didžiosios Britanijos žurnalas Auto Express atliko savo didįjį padangų testą, kuriame buvo bandomos ne tik jau pažystamos padangos, bet ir dar nepasirodžiusios rinkoje padangos iš Nokian, Vredestein ir Nexen.
Nuo Lapkričio 1d. Europos Sąjungoje bus įvestas naujas padangų žymėjimas, kuris turėtu palengvinti naujų padangų pasirinkimą. Padangos bus žymimos lipduku panašiu kaip dabar jau ES žymimi šaldytuvai ir skalbimo mašinos. Šių lipdukų tikslas informuoti vartotoją apie padangos vieną iš pagrindinių savybių, tai stabdymas ant šlapios dangos, kuro ekonomija ir triukšmo lygis. Tuo tarpu gamintojai nenustoja kartoti, kad naujas padangų žymėjimas neduos pilno vertinimo apie visas padangos charakteristikas, pilną vertinimą galima padaryti konsultuojantis su specialistu ir pasitelkus gautais testų rezultatais kuriuos atlieka nepriklausomi padangų ekspertai, pavyzdžiui vieni tokių yra specialistai iš Didžiosios Britanijos žurnalo Auto Express.
Tai pirmas europinis testas po to kaip gamintojai paskelbė savo padangų žymėjimą pagal naująją duomenų sistemą, tai pirma galimybė palyginti kiek gamintojų rezultatai atitinka tikrovę.
Padangos buvo pasirinktos pačios populiariausios išmieros 205/55R16 Britanijoje ir kaip rašo Auto Express, kadangi padangų žymėjime yra ekonomijos rodiklis, aštuonios iš pasirinktų padangų buvo su greičio indeksu H (iki 210 km/val.), daugeliui tipinių žaliųjų padangų.
Britai buvo nustebę kiek naujų padangų buvo šiais metais pateikta į rinką, nei vienas gamintojas dėl žinomų priežasčių nenori, kad jo padangų vėrtinimai būtų žemi, todėl daugelis gamintojų modernizavo savo gaminamų padangų asortimentą pagal naujas žymejimo normas. Testo metu Nokian Line, Nexen N‘Blue HD ir Vredestein Sportrac 5 dar net nebuvo pasirodžiusios prekyboje, o Pirelli P7 Cinturato Blue, gavusios aukščiausią žymėjimo vertinimą, dideliam apgailestavimui dar nebuvo pagamintos šios išmieros.
Testavimams Auto Express žurnalistai pasirinko Bridgestone poligoną Aprilijoje į pietus nuo Rimo, kur patys žurnalistai atliko visus bandymus apart tų kurie reikalauja specialių įgūdžių.
Verta pažymėti, kad padangos buvo pateiktos gamintojų, bet žurnalistai pareiškė, kad buvo nupirkti du atsitiktiniai komplektai, kad įsitikinti pateiktų padangų identiškumui tom kurios yra prekyboje. Identiškumo nustatymui buvo atliktas stabdymo testas ant šlapios kelio dangos.
Šaltinis: Auto Express
1. Goodyear EfficientGrip |
|
 |

|
Nuosprendis:Geros, subalabsuotos padangos su labai gerais rodikliais ant šlapios dangos. Plius patraukli kaina.
|
|
2. Vredestein Sportrac 5 |
|
 |

|
Nuosprendis: Nuostabus balansas tarp važiavimo kokybės ant sausos ir šlapios kelio dangos.
|
|
3. Nexen N'blue HD |
|
|

|
Nuosprendis: Labai geri rezultatai ant šlapios kelio dangos.Puikus debiutas.
|
|
4. Dunlop SP Sport FastResponse
|
|
 |

|
Nuosprendis: Aukštas saugumas ant šlapios kelio dangos, bet pernelyg didelės kuro sąnaudos ir triukšmingumas.
|
|
5. Nokian Line
|
|
 |

|
Nuosprendis: Daug žadantis startas naujoms Nokian padangoms, kurios ypač gerai pasirodė ant šlapios dangos.
|
|
6. Continental ContiEcoContact 5 |
|
 |

|
Nuosprendis:Nustebino žemais rezultatais ant šlapios dangos ir nekompensuojama gerais rezultatais ant sausos dangos, taip pat kuro ekonomija.
|
|
7. Bridgestone Turanza T001 |
|
 |

|
Nuosprendis:Puikus valdymas ant sausos dangos, bet bendras charakteristikų disbalansas viską gadina.
|
|
8. Michelin Energy Saver+ |
|
 |

|
Nuosprendis:jeigu kuro ekonomija – viskas kas jums reikalinga iš padangos, tada rinkitės Michelin. Bet tik šį bei tą teks paaukoti.
|
|