Vredestein projektuoja ir gamina premium klasės padangas skirtas įvairaus tipo automobiliams esantbet kokioms klimato sąlygoms

 

Ultrac Vorti R šiuo metu yra pati sportiškiausia padanga Vredestein aukštos kokybės (Ultra High Performance) padangų segmente. Lyginant su Ultrac Vorti, Ultrac Vorti R padangos pagrindiniu akcentu yra sukibimo užtikrinimas ir valdymo tikslumas, naudojant ant pačių galingiausių automobilių.

Ultrac Vorti R buvo kuriama glaudžiai bendradarbiaujant su Italijos dizaino studija Giugiaro. Karbono raštas ant padangos šoninio paviršiaus ir ant protektoriaus yra dizaino ypatumas, sukurtas specialiai šiai padangai.  

Padangos išsaugo traukos lygį didėjant temperatūrai, taip pat  įveikinėjant posūkius bei pasižymi išskirtiniu stabilumu esant dideliems greičiams. Ultra Vorti R turi Y greičio indeksą ir yra tinkamos naudoti esant didesniam nei 300 km/h greičiui. Šios padangos yra idealus pasirinkimas tikriems sportiniams automobiliams, tokiems kaip Porsche 911, Lamborghini Gallardo arba Audi R8, reikalaujantiems iš padangų maksimalaus efektyvumo.

Kai kurie padangų išmatavimai specialiai yra optimizuoti naudoti ant galinės automobilio ašies. Šios modifikacijos pasižymi pakitusiais kampais ir netgi daug mažesniu kiekiu tuščiavidurių elementų protektoriaus rašte tam, kad užtikrintų ypač efektyvų sukibimą su sausu paviršiumi (nes būtent priekinės padangos išstumia didžiąją dalį vandens ant šlapių kelių).

Giugiaro dizainas

Nuo 1997 metų Vredestein aktyviai bendradarbiauja su pasaulyje garsia dizaino studija – Giugiaro Design. Giorgetto sūnus ir įpėdinis – Fabrizio Giugiaro stipriai įtakojo prekinį ženklą ir Vredestein produkciją. Abi šio unikalaus prekinio ženklo alijanso pusės skina bendradarbiavimo vaisius ir šiandien. Dėka bendradarbiavimo su Giugiaro prekinis ženklas Vredestein ištobulėjo ir rado sau vietą Europos premium padangų klasėje, išsiskiriantis tokiomis savybėmis kaip saugumas ir dizainas.

Dizaino studija Giugiaro Design sukūrė unikalų protektoriaus raštą ir šonines sieneles Ultra High Performance klasės. Įmonės inžinieriams lemiamas veiksnys yra produkto saugumas, bet Vredestein saugumas ir dizainas visuomet eina koja kojon.

Результаты независимых экспертов

dac_2013_ru.png evo_2012_ru.png rezulteo_2013_ru.png vorti_ace_2014_ru
 

Technologiniai sprendimai

Remiantis Ultra Vorti, padangos Ultra Vorti R dėmesys sutelktas į sukibimą ir sportines charakteristikas. Naujosios padangos buvo sukurtos glaudžiai bendradarbiaujant su Italijos dizaino studija Giugiaro. Aptakus asimetrinis protektoriaus raštas turi karboninius akcentus ant padangos šono bei protektoriaus, tai suteikia padangai unikalų dizainą.

Vredestein „premium“ segmente: bendradarbiavimas su pramonės lyderiais
Vredestein Ultrac Vorti R – intensyvaus Vredestein ir žinomų auto industrijos partnerių bendradarbiavimo rezultatas. Pavyzdžiui, Ultra Vorti R padangos protektoriaus raštas buvo sukurtas kartu su Italijos diziano studija Giugiaro, kurie aktyviai dalyvauja Vredestein padangų kūrime paskutiniuosius 16 metų.  Savaime suprantama Ultrac Vorti R pavadinimas taip pat yra Giugiaro kūrinys, kilęs nuo žodžio vortex (iš anglų kalbos sūkurinis), reiškiantis stiprų oro srautą, kurį sukuria sraigtasparnio properelis kylant. Nesiliaujantis bendradarbiavimas su tokiomis tiuningo bendrovėmis kaip Carlsson, o taip pat nauja partnerystė su Humann, suvaidino labai didelį vaidmenį kuriant padangas Ultrac Vorti R.

Platus temperatūrų diapazonas
Dinaminiai padangų parodymai tampa geriausiais per tam tikrą temperatūrų diapazoną. Esant per daug aukštai temperatūrai sukibimas blogėja. Staigus greitėjimas, stabdymas, posūkių įveikimas ir važiavimas esant dideliam greičiui – visa tai didina padangos temperatūrą. Ultrac Vorti R padangos protektoriaus sudėtyje yra daug polimerų, kurios aktyvuojasi esant skirtingoms temperatūroms. Taip kruopščiai sukurta sudėtis reiškia daug platesnį temperatūrnį diapazoną, prie kurių užtikrinamas optimalus efektyvumas. To pasekoje, Ultrac Vorti R išsaugo aukštą sukibimo lygį daug ilgesnį laikotarpį.  

Optimizuotos priekinėms bei galinėms ašims
Daugelis sportinių automobilių, kurioms skirtos Ultrac Vorti R, turi skirtingų dydžių padangų priekinei ir galinei ašims, kas užtikrina didesnį produktyvumą galinei varančiai ašiai. Šiems automoiliams Ultrac Vorti R padangos tiekiamos protektoriaus raštu ir struktūra, kurie specialiai yra optimizuoti naudoti ant galinės automobilio ašies.Pakeistas pakreipimo kampas ir žemas koeficientas garantuoja, kad dar didesnė protektoriaus dalis liesis su kelio paviršiumi. Papildomi grioveliai centrinėje protektoriaus dalyje pagerina aušinimą tam, kad išlaikyti tokį patį aukštą traukos lygį. To pasekoje padangos daug saugesnės ir patikimesnės važiuojant dideliu greičiu.

Padangos dalies, kontaktuojančios su paviršiumi, padidinimas
Ultrac Vorti R protektorius yra daug platesnis, tuo pačiu metu kaip kontūras – daug plokštesnis, kas sudaro ypač plačią padangos zoną, kuri kontaktuoja su paviršiumi ir padeda pasiekti patikimą sukibimą, valdymą ir važiavimo stabilumą, ypatingai įveikiant posūkius ir esant dideliems greičiams. Dideli blokai išorinėje protektoriaus dalyje užtikrina dar didesnį šoninį sukibimą.

Padidintas stabilumas
Cirkuliaciniai grioveliai turi nuožulnius kraštus geresniam šoniniam blokų stabilumui. Tai užtikrina geresnę kompensaciją šoninių jėgų posūkiuose. Vidinių blokų paviršiaus nuolydis 30° užtikrina vienodą ir tolygų paviršiaus slėgio paskirstymą greitai įveikiant posūkius ir užtikrina geresnį sukibimo lygį. 

Puikus valdymo tikslumas
Ultrac Vorti R padangos turi unikalias žymes centrinėje protektoriaus dalyje. Tai padeda padidinti padangos dalies, kontaktuojančios su paviršiumi, zoną bei pagerina efektyvumo parodymus ir vairo valdymo tikslumą. Be to, atlieka papildomą padangos aušinimo funkciją. Optimizuota struktūra užtikrina valdymo tikslumą esant dideliems greičiams ir išskirtinį stabilumą ant kelio.  

 
 
Ypatumai Privalumai
Optimizuota daugiakomponentė protektoriaus gumos mišinio sudėtis Išsaugo gerą sukibimo lygį esant aukštoms temperatūroms
Platus protektorius su plokščiu kontūru, siekiant padidinti padangos dalies, kontaktuojančios su paviršiumi, zoną Puiki trauka, sukibimas ir stabilumas
Erdviniai grioveliai Pagerintas stabdymas
Daug mažesnis triukšmo lygis
Specialūs dydžiai montavimui ant galinės ašies turi papildomus cirkuliacinius griovelius, pakeistą pakreipimo kampą Optimizuotas suderinamumas tarp priekinės ir galinės ašių, siekiant pagerinti sukibimą ir aušinimą
Protektoriaus raštas ir šoninė sienelė sukurti Giugiaro Unikali ir sportinė išvaizda
Asimetrinis protektoriaus raštas Stabilūs šoniniai blokai, siekiant pagerinti trauką, įveikiant ekstremalius posūkius.
 
 
« atgal



hankook
vredestein
nexen
maxxis