Vredestein projektuoja ir gamina premium klasės padangas skirtas įvairaus tipo automobiliams esantbet kokioms klimato sąlygoms

 

Padangos Ultrac Vorti – tai aukščiausios kokybės Ultra High Performance klasės padangos, skirtos aukščiausiam rinkos segmentui.

Padangos buvo kuriamos glaudžiai bendradarbiaujant su italų dizaineriu kompanija Giugiaro. Išskirtinis asimetrinis protektoriaus raštas padangoms Ultrac Vorti suteikia ekstremaliai sportinę ir išskirtinę išvaizdą. Padangos pasižymi savo puikiomis sukibimo, valdymo ir komforto savybėmis, o taip pat stabdymo savybėmis ant sausos ir šlapios kelio dangos. Dėka naujų technologijų naudojimo važiuojant padangos išlieka tylios.

Apart pagrindinių išmierų, Ultrac Vorti prieinamos ir variantuose skirtuose montavimui ant galinės ašies, jos skiriasi adaptuotu profiliu ir specialia struktūra skirta sportiniams automobiliams  su skirtingomis padangų išmieromis ant priekinės ir galinės ašies. Dėl to, kad priekinės padangos daugumoje atsako už didesnį vandens kiekio išstūmimą ant šlapios kelio dangos, tuo metu galinių padangų pagrindinė užduotis -  padidintas stabilumas ir sukibimas.

Giugiaro dizainas

Nuo 1997 metų Vredestein aktyviai bendradarbiauja su visame pasaulyje žinoma italų dizaino namais – Giugiaro Design. Giorgetto Giugiaro su savo sūnumi ir pasekėju Fabrizio Giugiaro padarė labai didelę įtaką visai Vredestein produkcijai. Abi šalys dabar naudojasi šios išskirtinės prekių ženklų sąjungos vaisiais. Dėka sėkmingo bendradarbiavimo su Giugiaro, prekinis ženklas Vredestein kurio pagrindą sudaro saugumas ir dizainas, išsivystė ir užėmė pelnytai savo vietą tarp europos premium klasės padangų gamintojų.

Giugiaro Design namai sukūrė Vredestein aukščiausios klasės padangų protektorius ir šonines sieneles. Žinoma kompanijos inžinieriams pagrindinis faktorius yra saugumas, o Vredestein kompanijoje saugumas ir dizainas visada eina koja kojon.

Padangu testas


 adac 2013
Vredestein Ultrac Vorti 225/45 R17 (2013)
Ivertinimas
Gerai

ADAC:
Vasarinių padangų testas (2013)

Technologiniai sprendimai

Dizainas
Ultrac Vorti protektoriaus raštas ir padangos šonai buvo kuriami pabrėžti padangos sportiškumą. Išorinės sienelės dviejų išilginių griovelių turi dvigubą pasvyrimo kampą. Vienas jų -  45° - skirtas pasiekti didesniam šoniniam blokų stabilumui ir geresniam šoninių jėgų poveikio posukiuose kompensavimui. Taip pat šoniniai grioveliai turi 10° kampą, kuris skirtas švelniasniam siūbavimui, netoligaus nusidėvėjimo stabdymui ir mažesniam padangos triukšmo lygiui. Specialūs strelės formos protektoriaus elementai gerina padangų kursinį stabilumą.

Keturių radiusų kontūras
Skirtingai nuo daugumoje sutinkamų trijų radiusų padangų kontūro, Ultrac Vorti turi keturių radiusų kontūrą, kuris buvo sukurtas kontakto dėmės padidinimui ir tolygiam slėgio paskirstymui kontakto dėmėje.  Įveikiant posūkius ant išorinio padangos krašto veikia padidintos apkrovos, kas įtakoja kontakto dėmės pokyčius ir paviršutinės apkrovos paskirstymą. Atnaujintas padangų kontūras suteikia nepriekaištingą posukių įveikimą kelyje.

Asimetrinis protektoriaus raštas
Asimetrinis protektoriaus raštas buvo specialiai sukurtas Vredestein kompanijos, geresniam padangos išorinio krašto kontaktui su kelio danga ir užtikrinti didesnę šoninę jėgą manevruojant į kairę arba į dešinę. Savo ruožtu tai suteikia teigiamą poveikį valdymui.

Padangos Ultrac Vorti pasižymi asimetriniu blokų išdėstymu šoninėje protektoriaus dalyje. Kartu su optimizuotu griovelių kampu šoninėje dalyje, tai mažina triukšmą. Dėl santykinio blokų postūmio vidinėje ir išorinėje protektoriaus dalyje, mažinama garso bangų striprėjimo galimybė. Tai daro padangas labiau tyliomis ne tik po jų pirkimo, bet ir visą tarnavimo laiką.

 
 
Ypatumai Privalumai
Giugiaro sukurtas protektoriaus raštas ir padangos sienelės Pabrėžta unikali spotrinė išvaizda
Specialios padangos galiniai ašiai su plačiomis išilginėmis juostomis ir papildomais siaurais išilginiais grioveliais Optimalus balansas tarp priekinės ir galinės ašies geresniam sukibimui
Gumos mišinys su dideliu kiekiu silicio (OSP) Pagerintas sukibimas ir valdymas ant šlapios ir sausos kelio dangos
Elastiniai taškai vidurinėje protektoriaus dalyje Mažas pasipriešinimas riedėjimui ir trumpesnis stabdymo kelias ant šlapios kelio dangos
Optimizuotas, platus protektoriaus raštas Žemas triukšmo lygis
Platūs išilginiai grioveliai Puikus vandens išstūmimas
Keturių radiusų kontūras Puikus sukibimas ir valdymas, bei tolygus nusidėvėjimas
 
 
« atgal



hankook
vredestein
nexen
maxxis