Vredestein töötab välja ning toodab premium klassi rehve erinevatele sõiduautodele ning igasuguste kliimatingimuste jaoks.

 

Ultrac Cento – premium segmento padanga. Gaminant šią padangą, pačia svarbiausia užduotimi, kurią išsikėlė sau bendrovė Vredestein, buvo saugumo užtikrinimas ir išorinio triukšmo lygis, nedarantis poveikio aplinkai.

Ultrac Cento padanga – elegantiška ir tyli, lengva vasarinė padanga, užtikrinanti komfortą ir puikų efektyvumą tiek ant sausos, tiek ir ant šlapios kelio dangos. Savo pavadinimą Cento padanga gavo 100 metų Vredestein prekinio ženklo gyvavimo proga.

Kuriant profilį ir padangos šoninę sienelę vėl dalyvavo Italijos dizaino studija Giugiaro Design, suteikdama padangai dar daugiau patrauklumo.

Giugiaro disain

Alates 1997. aastast teeb Vredestein aktiivset koostööd üle maailma tuntud Itaalia juhtiva disainibürooga Giugiaro Design. Giorgetto koos oma poja ning pärija Fabrizio Giugiaroga mõjutasid oluliselt nii Vredesteini kaubamärki kui ka selle toodangut. Koostöö Giugiaroga võimaldas Vredesteini kaubamärgil areneda ning hõivata koha Euroopa kalleimate kaubamärkide hulgas. Kaubamärgi peamisteks eripäradeks on ohutus ja disain.

Disainibüroo Giugiaro Design töötas välja Ultra High Performance klassi rehvi ainulaadse protektorimustri ja küljed. Kahtlemata on ettevõtte inseneride jaoks otsustavaks faktoriks toote ohutus, kuid Vredesteinil on ohutus ja disain lahutamatud nähtused.

Padangų bandymų rezultatai nepriklausomų ekspertų

Technologiniai sprendimai

Žymė „-SW“ ant padangos šono liudija tai, kad Vredestein Ultrac Cento atitinka pačius griežčiausius europinius triukšmo lygio ir sukibimo ant šlapio paviršiaus reikalavimus. Komfortas ir žemas triukšmo lygis buvo svarbus  aspektas kuriant šią išskirtinę Vredestein padangą.

Dizainas
Dizaino pagrindas pagamintas pagal formulę „mažiau – daugiau“, darant akcentą minimalizmui, elegancijai ir ypatingai funkcionalizmui. Štrichai dviejuose centriniuos cirkuliaciniuose grioveliuose pabrėžia protektoriaus rašto aptakumą, tuo pačiu metu kaip Y indeksas nurodo, kad padanga gali būti naudojama esant greičiams iki 300 km/h. Taigi, Vredestein Ultrac Cento – ideliai tinkanti padanga patogiems, „protingiems“, aukštos kokybės automobiliams, skirtiems važiuoti dideliais atsumais.  

Dėmesys aplinkai
Subject to exhaustive testing, the sound levels of the Vredestein Ultrac Cento (maximum 71 decibels) already meet the European standards due to be implemented in 2012. The Ultrac Cento tread compound is a unique “High Silica” mix that is free of PCA and comprises a total of ten different rubbers.

Žemas pasipriešinimas riedėjimui ir mažas svoris
Vredestein Ultrac Cento pasižymi sumažintu pasipriešinimu riedėjimui, kas ją daro daug tylesne ir efektyvesne. Žemas pasipriešinimo lygis pasiekiamas dėl specialiai sukurto protektoriaus gumos mišinio, kuris užtikrina mažą šilumos kiekį. Padangos kontūras ir griovelių gylis buvo sukurti siekiant sumažinti pasiriešinimą riedėjimui. Padangos protektoriaus šonai daug  mažesni ir tuo pačiu daug kietesni, dėl to pagerėja valdymas, sumažėja pasipriešinimas riedėjimui ir prailgina padangos tarnavimo laiką. Lyginant su kitomis šios kategorijos padangomis, Vredestein Ultrac Cento išskirtinai lengva. Efektyvus medžiagų panaudojimas bendrovei Vredestein leido sukurti padangą, kuri garantuoja tikrą važiavimo pasitenkinimą!

Laipsniškas protektoriaus dėvėjimasis visą padangos tarnavimo laiką, siekiant suteikti komfortą
Padangos protektoriaus gumos mišinys sukurtas taip, kad  važiuojant būtų išskiriamas nedidelis šilumos keikis, tuo metu išilginiai grioveliai lamelės užtikrina puikų aušinimą net ir esant dideliems greičiams. Protektorius dėvisi laipsniškai, kas užtikrina ilgesnį padangos tarnavimo laiką. Be to, dėvėjimasis normaliai eksploatuojant padangą neturi jokios įtakos triukšmo lygiui, kurį skleidžia padanga. Standi padangos konstrukcija užtikrina, kad važiuojant labai dideliu greičiu Vredestein Ultrac Cento išlaiko savo formą. Padanga išlieka patogi, tyli ir išsaugo sklandų važiavimą visą savo tarnavimo laiką. Be to tvirta briauna saugo ratlankio kraštus nuo pažeidimų. 

Efektyvumas ant šlapios ir sausos dangos
Naujų padangų kūrimo proceso metu, laboratorijos bei lauko sąlygomis nuvažiuotas atstumas, kuris tolygus milijonams kilometrų kelio, anksčiau nei Vredestein inžinieriai uždegė „žalią šviesą“ tikrajai gamybai. Šis kruopštus testavimo režimas reiškia, kad Vredestein Ultrac Cento užtikrina puikų saugumo ir darbo derinį.

  • Unikali protektoriaus gumos mišinio sudėtis užtikrina puikų važiavimo stabilumą ir trumpą stabdymo kelią.
  • Užapvalinti kontūrai  Vredestein Ultrac Cento buvo sukurti, siekiant užtikrinti patį aukščiausią komfortą.
  • Stabilus centrinis griovelis užtikrina papildomą valdymo tikslumą.
  • Protektoriaus sudėtis garantuoja puikų stabdymą ant šlapio ir sauso paviršiaus.
  • Vredestein Ultrac Cento išsiskiria puikiais parodymais ant šlapio kelio, vertinant sukibimo lygį ir pagreitį – tai įrodytas ir žinomas visų Vredestein padangų kokybės rodiklis.
  • Keturi centriniai grioveliai užtikrina greitą ir pastovų vandens išstūmimą, sumažindami iki minimumo slydimo vandens sluoksniu tikimybę. Jų dėka padangos tiesiog “pjauna” vandenį ant kelio.
 
 
Ypatumai Privalumai
Minimalizmas, elegantiškas profilis, sukurtas Giugiaro Design Štrichai dviejuose centriniuos išilginiuose grioveliuose pabrėžia konstrukcijos aptakumą
Protektoriaus gumos mišinio sudėtis, kurio sudėtyje yra „High Silica“ komponento Geros stabdymo charakteristikos
Puikus sukibimas ant šlapio kelio
Sudėtyje nėra polociklinių aromatinių junginių ir nekenksminga aplinkai
Optimizuota padangos konstrukcija su daug mažesniu protektoriaus šonų profiliu Labai patogi ir tyli važiuojant
Prailgintas tarnavimo laikas
Žemas pasipriešinimas riedėjimui
Kryptinis profilis su keturiais išilginiais grioveliais Greitas ir tolygus vandens išskaidymas, iki minimumo sumažinantis slydimo vandens sluoksniu riziką
„-SW“ žymėjimas ant padangos šoninės sienelės Atitinka europinius triukšmo ir sukibimo ant šlapios dangos reikalavimus
Taip pat galimos ir su VRFC technologijos RunFlat padanga: net ir slėgio mažėjimui ši padanga kaip ir iki tol gali „išlaikyti“ važiavimo greitį iki 50 mylių per valandą (80 km/h)
 
 
« atgal



hankook
vredestein
nexen
maxxis