Hankook kartu su padų gamintoja sukūrė dvi concept padangas



Padangų kompanija Hankook ir batų padų gamintoja Vibram įgyvendino bendrą projektą, kurio rezultatai buvo pristatyti Automobilių salone Frankfurte.

Daugeliu atžvilgių kompanijos Hankook ir Vibram labai panašios viena į kitą. Abi kompanijos už  savo pečių turi daugiau  kaip 70 metų plėtrą ir sėkmę , abi turi  pasaulinius distribucijos tinklus, abi nuosekliai įneša naujas idėjas į savo sritį. Ir, aišku, abi specializuojasi siekiant užtikrinti maksimalų sukibimą.

Bendro projekto rėmuose, Hankook  naudojo „Hyper-funkcinį“  Vibram dizainą konceptualių padangų gaminimui, tuo pat metu leidžiant partneriui taikyti naujausias padangų technologijas  gaminant batus.  Apskritai imant buvo pristatyti penkti produktai – dvi concept padangos (DynaMIX ir  DynaSTRYKE BKL) skirtos visureigiams, o taip pat trys batų modeliai.

 news img 20150915

Kuriant DynaMix ir DynaSync padangas Hankook dizaineriai pasiskolino elastinius blokus iš turistinių Vibram batelių padų.  Šio tipo blokai sukurti tam, kad keistų savo konfigūraciją sąlyčio taške, prisitaikant prie paviršiaus nelygumų. Kelių sluoksnių panaudojimas taip pat leidžia sukurti skirtingus dizaino variantus. Hankook DynaMIX  sukurtos naudojant Vibram sukurtą Ultra-light 3D Cocoon Technology technologiją – į blokus buvo integruotas nailono pluoštas, kuris apsaugo padangą nuo smūgių, paskirstydami  jėgą didesniam plotui. Be to traukos sustiprinimas, stabilumas ir blokų lankstumas buvo pagerintas vienodu  šonų svorio sumažinimu. Protektoriaus raštas sukurtas bekeliai, o atskirų blokų dizainas buvo optimizuotas važiavimo savybių pagerinimui. Padangos paviršius buvo nupoliruotas, kas, kaip teigia Hankook, teigiamai paveikia valdomumą ant šlapios dangos ir kontrolę važiuojant dideliais greičiais. Galiausiai, šoninėse sienelėse yra papildomi įgilinimai, kurie konstrukciją daro labiau elastinga ir pagerina energijos išsklaidymą smūgio metu.

DynaSYNC padangos, savo ruožtu,  gavo protektoriaus raštą panašų į žinomą Carrarmato padą, kuris skirtas padidintas sukibimą kalnuotose vietovėse. Korio struktūra atstumia akmenis, užkirsdama kelią pažeidimams ir pagerindama  amortizaciją. Taip pat galima keisti šonų spalvą, tai yra jį galima pasirinkti pagal automobilio spalvą. Dviejų sluoksnių šonų konstrukcija pagerina blokų standumą, užkirsdama kelią sutrūkinėjimui ir mažindama deformaciją esant greitiems manevrams, -pažymėjo Hankook.

„Šis bendras projektas puikiai dera su  mūsų atsidavimu nuosekliai investuoti į technologines naujoves“ – pažymėjo Hankook vicepirmininkas ir generalinis direktorius Syn Chva Su (Seung Hwa Suh).

 

 

« atgal



hankook
vredestein
nexen
maxxis